Om Oss

Etter 8 års drift er Bergen Hundebarnehage omgjort til et aksjeselskap fra 1/1-2024 med 4 eiere. Bland eierne er også tidligere eier og grunnlegger Ina Therese Pedersen.

Hundebarnehagens konsept er basert på de samme prinsipper om dyrehold, trening, lek og oppfølging av hver enkelt hund som Ina har lagt grunnlaget for. Vi har stort fokus på gjeldende forskrifter, lov om dyrevelferd, helse, miljø og sikkerhet i vårt arbeid. Kurs, og videreutdanning for personell, arbeidsmiljøloven, trivsel og velvære både for 2 og 4 bente står i fokus for Bergen Hundebarnehage AS.

Foreløpig har vi åpent 3 dager i uken, men det er et mål for barnehagen å kunne ha åpent 5 dager i uken og i tillegg til barnehagedriften kunne tilby andre naturlig tilknyttede tjenester til våre kunder.

Våre Ansatte!

& Kontakt info

Tilbakemeldinger

«Vi er veldig fornøyde, det er fint å få hjem en glad og sliten hund etter en dag i barnehagen»

«Jeg føler meg alltid trygg på at min hund har det bra i hundebarnehagen»

«Takk for at dere lager til så mange kjekke aktiviteter for hundene»

«Vi blir alltid mottatt med smil og god stemning, hunden vår trives så godt hos dere».

«Vi begynte med 1 dag i uken, nå har vi 3 dager. Godt å gå på jobb uten at de må ligge hjemme alene i 8-9 timer hver dag. Godt å slippe å gå på tur med en gang etter en lang dag på kontoret hver dag også. Takk for et kjempefint tilbud»

«Beste hundebarnehage i Bergen»