e-post: ingvild@bergenhundebarnehage.no

Ingvild

Hei jeg heter Ingvild Heimark og er 25 år gammel og er drifts leder i Bergen hundebarnehage AS.

Jeg er oppvokst på en gård på Austevoll, der vi hadde sauer og høns. Jeg har alltid elsket dyr og det å tilbringe tid ute i naturen.

For 6 år siden fikk jeg meg min første hund.

Før jeg fikk hunden Todd, så jeg masse på hundetrenings videoer hver dag.

Jeg og Todd deltok også på valpe kurs på Stend hundeskole.

For snart 3 år siden var jeg heldig og fikk jobb i Bergen Hundebarnehage,

en jobb som jeg elsker å komme til hver dag.

For å bli enda bedre i jobben dro jeg på Aktiv unghund kurs med min egen hund, Todd som er tre år nå.

Her merket jeg stor forskjell allerede første dagen med trening. Vi fikk flere gode råd, og trening om hvordan vi kan ha kontroll på hunden uten bruk av godbiter.

Etter et innledende kurs i hundeklipp i Kristiansand, startet jeg med utdannelse til hundefrisør.

Juni 2024 ble jeg ferdig med 1 års utdannelse på Norges hundefrisørskole. Noe jeg er veldig glad for å ha deltatt i.

Her lærte vi ikke bare om klipp.

Men også om helse, raser, førstehjelp og mange andre interessante fakta, og ikke minst kjenne og ha en dypere forståelse for hunder enn det jeg hadde før.

I januar 2024 hadde vi eierskifte i bedriften, og jeg fikk den fantastiske muligheten til å bli drifts leder av Bergen hundebarnehage AS. Dette valget var ikke noe jeg nølte med.

Jeg har et håp om at vi i Bergen hundebarnehage kan gjøre livet til hunder bedre/gøyere.

Både med og gi oppmerksomhet, trening, kjærlighet, råd og tips for at hunden skal ha det beste livet den kan få.

Nå vil jeg fortsette med kurs og opplæring innenfor hund, så jeg kan gjøre mitt aller beste for å hjelpe våre kunder mest mulig med hva enn det måtte være.

Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg får lov til å være med å drive dette videre.