Hver tirsdag er det VALPEDAG i hundebarnehagen

Vi tilbyr nå egen valpedag med fokus på tilrettelagt oppfølging, sosialisering og en til en aktiviteter hver tirsdag. Vi kan ta imot valpen etter at den er vaksinert ferdig, og den kan gå i valpegruppen til den er mellom 8-12 måneder (individuell vurdering sammen med eier).

Det er begrensede plasser. Har du behov for drop-in for en valp i forbindelse med eventuelle behov for å ha en valpefri dag innimellom, så ta kontakt i god tid. I løpet av dagen blir det flere korte turer tilpasset alder og rase. Lek og sosialisering med hundepasseren og med de andre valpene.

Hvile – sove - kose

Trening på:

• Håndtering «bli tatt på»

• Ta på bånd, sele, vest etc.

• Gå pent i bånd

• Tenke selv, løse oppgaver selv

• Bilkjøring

• Sitt og ligg og Kom

• Være rolig

• Avledning

• Tilvenning til lyder og aktivitet både i naturen og i gaten

• Mat og spisevaner

• Alle får prøve seg litt hos frisøren med enkle ting som klo klipp, vaske labbene, børstning, poteklipp, tørke i fjeset o.l.

Vi benytter kun belønningsmetoder, og vil bruke den belønning som eier bruker hjemme, f.eks: yndlingsleke, ros, godbiter o.l. Ved avslutning og levering fra Hundebarnehagen vil vi oppsummere dagen med eier og gi råd og vink om hva som kan være lurt å ha fokus på.

Husk å la valpen hvile resten av dagen etter å ha vært i Hundebarnehage.

Vi henter etter avtale, og valpen kan leveres mellom 0730 – 0900 og hentes mellom 1500 og 1630. Andre tidspunkt kan avtales spesielt.

Bestill Valpedag

Tirsdager. Valpen kan leveres mellom 0730 – 0900 og hentes mellom 1500 og 1630. Andre tidspunkt kan avtales spesielt.