e-post: marie@bergenhundebarnnehage.no

Marie

Jeg heter Marie og er 25 år gammel, og så lenge jeg kan huske har jeg alltid vært glad i dyr, spesielt hunder.

Jeg har hatt hund siden jeg var 10 år gammel og det har blitt en stor del av livet som gir veldig mye glede.

På slutten av 2022 reiste jeg til Takis Shelter i Hellas for å arbeide frivillig i  hundeshelteret der, det var en veldig spesiell opplevelse med mange hunder å følge opp med ulike behov. Jeg er glad jeg gjorde det, og har veldig lyst å gjøre noe lignende igjen!

Jeg jobber som hundepasser i Bergen Hundebarnehage AS, og har gjort det siden Januar 2024, og trives veldig godt med det!

Jeg har lært mye om hundetrening, og atferd og ser fram til å lære mer også.

Selv har jeg en collie som heter Hollie og hun er min beste venn, vi koser oss masse sammen hver dag!